försenad halloween

Var maskeradfest igår hos 148:an, försenad halloween, eftersom halloween var för flera veckor sen, ja jag vet. Men det var maskerad och det var asnajs det! Och det var väl himla tur eftersom jag har taggat för den här festen i flera veckor och haft nedräkning. Men det var ös!
Jag som Alex i Clockwork Orange och Anna som Teckfackare
148:an som Pingvin, David Bowie och Tor-Björn!
Och ja som vi har väntat på dessa Tempelriddare!
Och ja när man har haft en grym kväll så är inte dagen efter alltid lika najs. Idag var en sån dag, och det här kan vara den fulaste bilden nånsin! haha
Men det är ju tur att man har sexiga lår och att man inte är ensam om att vara en deghög.. I den positionen har jag och Moa befunnit oss hela dagen, tillsammans med Vem vet mest maraton, Crocodile Dundee, en halv pizza och ett evigt zappande. Härliga söndag!
Och ja Moa jag har fortfarande på mig din tröja, och jag kommer sova i den i natt igen!

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha så himla vackra bilder. särskilt den sista. och tröjan är nog glad över att bli så flitigt använd!

2011-11-14 @ 10:15:01
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0