linked

tillbaka efter en fin helg i nypan. massor av mat, shopping, prat, film, mys, familjehäng och lite öl. bara massor av fint alltså, precis som alla!
Har ikväll umgåtts med min nya bästa vän spikmattan. U N D E R B A R!
Och nu försöker jag mest peppa inför mitt nya liv som ska börja imorgon. Utan godis. Iaf inte i veckodagarna. Känns sådär just nu, allt jag tänker på är hur sugen jag är på geléhallon. Geléhallon? När är jag sugen på det annars? Bara för att jag ska försöka bli nyttig igen så försöker min hjärna vara skojig med mig. Tyvärr det är du inte hjärna!
nehepp nu ska jag umgås lite med Chuck innan vi ska sova. Kommer bli en spännande dag imorgon!
Bjussar på lite popart alà macbook såhär på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0