Moa i hundrafyrtioåttan

Nu har jag varit på 148an i två dygn, vi har pluggat, druckit te, ätit, haft sleepover i Sofias rum, och pratat om days of our lives, haft snabbgenomgång av alla fem säsonger av Gossip Girl, haft panik i ångest när "nån" galning kastade äpplen på fönstret mitt i natten för att den glömt mobilen... och ja vi har bara haft det allmänt gött. Funderar på att flytta in typ nu. Ja juste, det har jag ju inte sagt,  men jag flyttar hit i december, och kommer bli en del av 148an, och det känns himla fint verkligen! Är sjukligt trött på att bo i skägget nu och behöver en positiv förändring, det enda som är dåligt med den här flytten är att när jag väl har flyttat in så kommer Moa att flytta ut, eller hon flyttar i januari. Men iaf, tråkigt blir det för oss. Men hon kommer ha det underbart, då hon åker iväg till Dublin och kommer bo i världens finaste lägenhet. Inte alls avis.
Men nu har jag dedikerat det här till Moa bara för att hon är så fin. Och Moa du behöver inte vara ledsen för att det inte blev någon basket, för du fick ju vara med oss istället :D
Jag, Joline och Sofia har suttit och pluggat hela dagen och varit grymt duktiga! Men nu har vi gett upp och sitter och lyssnar på julmusik och planerar inför julbak. Älskar december, man gör så mysiga grejer då! Inte för att det är december nu, men snart.
Nehepp nu ska jag se om det inte är någon som ska ha dom där nedrans pannkakorna, annars tar jag dom minsann. Sen ska jag åka hem och packa.
Puss!
Kommer sakna dig Mois!

Kommentarer
Postat av: moa

har varit utan dig i en timme nu.... får panik i ångest. skynda dig tillbaks igen är du snäll :)

2011-11-16 @ 20:30:26
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: lisa

hihi åååå moaaa alltså saknar er sketansmycket jag med. Så sjukligt tråkigt att vara själv. får med panik i ångest! och ja jag lovar att skynda mig tillbaka! ska använda min snabbspolningsknapp över helgen så att det snart är måndag igen!

2011-11-16 @ 23:43:00
URL: http://fashionbyskaggetorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0