I'm a true believer

Idag åkte jag, Moa och Sofia till Norrköping med campusbussen, himla trevligt för oss studenter eftersom den är gratis för oss! Vi mötte upp Jenny för lite lunch. Himla god pasta från ett najs billigt ställe. Ja jag vet vi älskar allt som är billigt. Helst gratis. Campuset i Norrköping är sjukt najs! Asfint! Vi gick en sväng vid vattnet och turistade lite med kamerorna i högsta hugg. Vi har varit bönder i storstan hela dagen idag verkligen, haha inte haft koll på någonting! Och på något vis så har E-types låt I'm a true believer, förföljt oss hela dagen och ingen har kunnat släppa den. Jag har den fortfarande på hjärnan! Fantastisk låt det där! Mer E-type till folket!! Eller... jag vet inte..
True belivier!

Kommentarer
Postat av: moa

hahaha alltså ÄLSKAR DET HÄR INLÄGGET! Sofia ser så tantig och turistig ut på kortet vid ån, haha så fint!

2011-10-06 @ 22:39:16
URL: http://hundrafyrtioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0