sova

Borde egentligen sova. Men kan inte. Styckar upp livet i bitar, dissekerar varje dag och detalj framöver. Behöver struktur behöver pengar. Fått studiebidraget idag, men känns ändå sjukt svårt att få ihop allt!
Behöver få ordning på livet, på allt som kommer. Men det går liksom bara inte.
Har ikväll gjort fyra listor, listor över massor av saker jag behöver göra. Måste göra måste få ordning.
Får panik över att jag måste få ordning men om jag inte har ordning så får jag panik. Vet inte vilket som är värst.
Måste kanske iaf sova nu, men vet inte om jag kan. Kanske ska skriva in det i en av mina listor också. Sova. Eller kanske komma upp på mornarna. Det är värst. Men om jag har struktur kanske jag kommer upp... Jag vet inte. Hur gjorde jag förut? Jag kommer inte ihåg.
Ska fundera lite till innan jag somnar. Tar kanske lite te också. Det ska vara bra har jag hört.
Kvällstankar Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0