Succé

Juste! När jag var hemma nu i helgen så upptäckte jag att jag var med i Nyköpings, ja vad är det för nåt.. reklamtidning? Ja den kommer ut typ en gång i månaden iaf. Och dom har alltid med en topplista med människor som gjort bra grejer typ iaf enligt dom.. Men så såg jag att jag var med på listan, tillsammans med Emma och Zubaida som sjöng i vårt soulband förut. Så ja det var ju lite sköj.
Tack så himla mycket Succé för att ni absolut hittat den mest charmiga bilden ever på mig! not! får panik!
Texten är alltså:
"Representerar 90-talisterna som nu kommer fram likt svampar ur jorden. Överallt hörs de. Tack Tonborgen, Slakthuset, Ung Kraft, Rock och poplinjen, kommunala musikskolan, estetlinjerna och alla som tar vara på dessa talanger. Låt tusen sångerskor till blomstra"
Så jaa, det var ju trevligt nu när man flyttat att dom inte glömmer en så lätt..

Kommentarer
Postat av: Emma Noselund

Nejmen vad kuul, haha det där hade inte jag sett! Vi är enna riktiga donnor som hamnar på topplistan ;) kul! haha

2011-10-10 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0