onsdagsmys

sitter i köket och har onsdagsmys med lite jazz, skorpor, chailatte och Elle. Himlans fint tycker jag! Har varit duktig och städat mitt rum, så tyckte att jag förtjänade det!
Har inte uppdaterat så mycket. Har inte orkat helt enkelt. Men ska försöka iaf!
I helgen var jag i Stockholm en sväng med M och gick runt litegranna!
God macka
Har skrivit massor av listor idag igen, får panik när listorna tar slut
Några har frågat om mitt lilla rum. Ska försöka lägga upp bilder på det i veckan
Den här helgen ska jag bara ta det lugnt och göra najsa grejer
Inte så bra föreläsning idag, vi hade filosofi idag med en lärare som pratade engelska med fransk brytning och blandade det med lite svengelska. Men filosofi var ju så himla enkelt innan, så tyckte att det behövde bli lite mer klurigt, det var ju bara najs egentligen!
Hade för mig att jag skulle skriva nåt mer oerhört intressant, men har glömt bort vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0