Bak och Bakisdag

Efter några trevliga dagar i Nyköping, med fikor, mys och utgång så är jag nu tillbaka i Linköping igen. Känns ganska bra faktiskt, blev fint mottagen av kidsen idag också så det kändes himla fint. Kan göra som hundrafyrtioåttan och ge er ett dagens citat "fin cykel! eller asså jag menade inte cykeln utan dig" charmörerna i Skäggetorp alltså. Kan verkligen göra ens dag!
Har mest känt mig degig och seg idag. Och det enda jag har gjort är att baka. Bakat massor av kanelbullar tills på tisdag då vi ska ha bullkalas och fira kanelbullens dag hemma hos mig. Himla festligt! Så jag hoppas att det kommer några nu när jag har slitigt idag! Ska snart trycka i mig en bulle och se om dom ens är goda.. himla jobbigt annars.

Kommentarer
Postat av: moa

jag kommer iallafall komma!!! ska bli spännande att få uppleva lite skäggetorp-anda!

2011-10-03 @ 16:40:40
URL: http://hundrafyrtioatta.blogg.se/
Postat av: moa

PS. bullarna ser jättegoda ut

2011-10-03 @ 16:41:11
URL: http://hundrafyrtioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0