te i trädgårdsföreningen

jag och Anna kände oss arbetslösa (lite mjukisbyxor och Oprah stuket) idag då vi inte hade någon föreläsning och vi båda bara gick och drog hemma. Så med en termos te drog vi in till trädgårdsföreningen, satte oss och hetsdiskuterade gossip girl...
Vi sa att vi skulle ses senare vilket vi inte gjorde.
Jag cyklade till café myran, drack kaffe och spelade spel.
Cyklade hem, möter en man springandes i shorts, barfota och med bar överkropp. Jag tyckte det var jätteroligt verkligen, asgaravde och höll på att trilla med cykeln för att jag glodde så mycket. Alltså jag menar, hur många är det som är ute och motionerar så halv elva på kvällen? Jo men juste det var ju i Skäggetorp så det kanske inte var så konstigt när allt kommer omkring!
Ska gå och lägga mig, känner mig lite hungrig och tänker att jag längtar tills jag vaknar och får äta frukost. Kommer på att jag alltid sover för länge, hinner bara gå upp och klä på mig innan jag måste cykla, blir därför nästan aldrig någon frukost. Ser fram emot lunch istället.
Nu blir det lite Xena - warrior princess innan jag somnar, alldeles för sent som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0