Måndagskväll i Skägget

Alltså det är najs när man hör exakt vilken film och vilken scen dom i lägenheten ovanför kollar på! Jag menar då behöver man ju inte slå på någon egen, då kan man bara ligga och lyssna, som när man var liten och lyssnade på kassettband innan man skulle sova. Det är förövrigt sagan om ringen eller ja, dom två tornen, just nu har precis uruk haierna kommit till Helms Deep där dom ska förgöra alla, vilket inte lyckas då Gandalf kommer och köttar sönder alla i sista stunden typ.. blev himla sugen att kolla på sagan om ringen nu, jävla fransmän, det har jag ju inte tid med!
Alltså dom ovanför lär ju ha grymt dålig hörsel, eftersom allt dom gör, gör dom verkligen sjukt högt! Irriterande!
Och ja jag vet att uppdateringen har sugit något stort och jag som skulle hålla det här vid liv.. Dåligt av mig. Ska komma igen nu! Kommer snart massor av roligheter till er. En till video kan jag utlova med skönspelande musik från Norrköping i helgen.. ehm, typ..  så häng kvar!
Har egentligen inte hänt så mycket den senaste veckan. Har vart sjuk. Varit i Norrköping. Och spelat basket idag. Det var iofs himla skoj. Jag vann. not. Önskar jag hade gjort det. Men nästa vecka då jävlar blir det revansch!
Nu ska jag fortsätta bälja i mig te och fortsätta plugga på min del av vår grupps otroligt fina framförande tills imorgon då vi har examinationsseminarie i filosofi. Önska mig lycka till!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0