Arbetare är fina i skägget

När jag kom hem häromdagen så kollade jag ut genom fönstret, och där sitter det tre stycken män på en varsin åkgräsklippare och samtalar med varandra. Länge. Efter ett tag kommer det en cool kille och börjar spela fotboll på gräsmattan, männen hoppar av sina åkgräsklippare och börjar lira med killen. De spelar ett tag, sedan hoppar de upp på sina fordon kör iväg och vinkar manligt åt varandra.. det är i Skäggetorp det händer
När jag kom hem häromdagen så kollade jag ut genom fönstret, och där sitter det tre stycken män på en varsin åkgräsklippare och samtalar med varandra. Länge. Efter ett tag kommer det en cool kille och börjar spela fotboll på gräsmattan, männen hoppar av sina åkgräsklippare och börjar lira med killen. De spelar ett tag, sedan hoppar de upp på sina fordon, kör iväg och vinkar manligt åt varandra.. det är i Skäggetorp det händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0